
نگهداری و پشتیبانی نرمافزارها
پایه و اساس نگهداری بر ارتقا یا upgrading یک نرمافزار استوار است تا از این طریق از بازدهی آن اطمینان حاصل شود. بعبارت دیگر نگهداری از نرمافزار عبارت است از رفع معایب نرمافزار از طریق هرگونه تغییر یا اصلاح در آن و یا سازگاری نرمافزار با محیط یا ملزومات تغییر یافته است. بنابراین منظور از نگهداری یا مراقبت از نرمافزار فقط افزودن کارایی جدید به آن نمی باشد. شرکت پاسارگاد شبکه گستر نوین رایان با ارائه سرویس پشتیبانی برای پروژههای اجرا شده در شرکت و نیز محصولات و سامانههای نصب شده برای مشتریان ضامن خدمات پس از فروش محصولات خود میباشد. از جمله تعهدات این مجموعه عبارت است از:
- کمترین زمان برای حضور در سایت مشتری جهت ارائه خدمات، راهکارها و پشتیبانیهای مورد نیاز
- بیشترین کیفیت خدمات و پشتیبانی
- ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری براساس قراردادهای مرتبط
- گارانتی کلیه محصولات و خدمات
- خدمات مرکز تماس و ارائه خدمات لازم به مشتریان در کشور
- ارائه خدمات مقیم براساس قراردادهای پشتیبانی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت نوین رایان می باشد. ©
طراحی توسط شرکت "دی ارتباط شبکه ایرانیان"