

ارائه محصول و توسعه سیستم جامع منابع انسانی (ERP)
شرکت پاسارگاد شبکه گستر نوین رایان با کمک کادر مجرب خود در حوزه تهیه نرمافزار منابع انسانی مجموعه نرمافزاری در 6 حوزه فرآیندی زیر را فراهم کرده است:
- حوزه زنجيره تأمين
- مدیریت موجودی (IM)
- مديريت داخلي انبار (WMS)
- شناسايی، طبقه بندی و کد گذاری
- تدارکات داخل
- سفارشات خارج
- حوزه مديريت توليد
- مهندسی محصول
- مديريت سفارشات
- مهندسی ساخت
- برنامه ريزي احتياجات مواد
- برنامه ريزي و کنترل توليد
- کنترل مواد
- برنامه ريزي ظرفيت
- حوزه مشتريان
- مديريت ارتباط با مشتريان (CRM)
- مديريت فروش
- خدمات پس از فروش (عمومی / صنعتی)
- فروش فروشگاهی
- فروش صادراتی
- حوزه پشتيباني مديريت
- داشبورد (BI)
- مديريت گردش کار (BPMS / WFM)
- نگهداري و تعميرات (PM)
- کنترل کيفيت (QC)
- تضمين کیفیت (TQM)
- اتوماسیون اداری
- مديريت اسناد و مدارك
- مديريت منابع انسانی
- سازماندهی
- جذب و گزينش
- بكارگماری
- آموزش
- نگهداشت(احكام/مأموريت/مرخصي)
- ارزیابی عملکرد
- کارانه و بهروری
- مديريت منابع مالی
- دفتر داري (حسابداري مالي)
- دريافت و پرداخت
- حقوق و دستمزد
- دارایی ثابت
- بهای تمام شده(برآوردی/واقعی)
- حسابداری جامع (خرید/فروش/انبار)
- مدیریت تضامین و ضمان نام های بانکی

طراحی و تدوین برنامه استراتژیک سازمانها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ITMP
طرح جامع یک برنامه کلان است که به دور از جزئیات اجرایی تهیه میشود و هدف آن هماهنگ نمودن توسعه فناوری اطلاعات در راستای برنامههای کلان سازمان است. برنامه راهبردی فناوری اطلاعات باید بتواند اهداف زیر را برآورده نماید:برنامهریزی استراتژیک فناوری اطلاعات برای هر سازمان، سندی است که معماری اطلاعات سازمان را در پرتو ملاحظات استراتژیک مانند ماموریت، اهداف و اولویتهای سازمان تعیین کرده و برنامه اجرایی لازم برای دستیابی به سیستمها و پایگاههای اطلاعاتی را در سطح سازمان تعیین میکند. به عبارت دیگر، برنامهریزی استراتژیک فناوری اطلاعات منشور و برنامهکلان سازمان در زمینه سیستمهای اطلاعاتی و به طور کلی، فناوری اطلاعات است.
- با محیط و فرهنگ سازمان تطابق داشته باشد.
- بر اساس منابع موجود در سازمان باشد.
- بتواند با استراتژیهای کسبوکار سازمان منطبق باشد.
- هوشیاری لازم را در زمان اجرا و پیادهسازی داشته باشد بتواند برنامه اصلاحی مناسب را ارایه نماید.

در حوزه راه حل های جامع کسب و کار هوشمند مبتنی بر فناوری اطلاعات (BPMS)
مدیریت فرآیند کسب و کار، مجموعه فرایندهایی است که به سازمانها کمک میکند تا کارآیی کسب و کارشان را بهبود بخشند. در واقع این مجموعه فرایندها، کارآیی و اثر بخشی هر سازمان را با اتوماتیک نمودن فرایند کسب و کار آن سازمان بهینه میسازند. هدف BPMS یکپارچهسازی فرایندها، افراد و اطلاعات است. شرکت پاسارگاد شبکه گستر نوین رایان در سیستم ERP خود از ابزار مدیریتی جهت توسعه راهکار هوشمندی کسب و کار بهره برده است. این ابزار مديريتي براي نمايش اطلاعات قابل تعقيب در سازماناست. به طور کلي ابزار مدیریتی اطلاعات خلاصه را به شکلي گرافيکي با استفاده از خروجيهاي مختلف همچون نمودار، گزارش و نمایههاي تحليلي نمايش ميدهد.

طراحی و برنامهنویسی سیستم مديريت ارتباط با مشتريان (CRM)
مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، نرم افزاری است که با هدف اتوماسیون فروش و بازاریابی و نیز مدیریت فعالیتهای مرتبط با فروش و خدمات در داخل یک سازمان مورد استفاده قرار میگیرد. نرمافزار سیستم مديريت ارتباط با مشتريان شرکت پاسارگاد شبکه گستر نوین رایان سربرگهای زیر را پوشش میدهد.
- اطلاعات پایه: اطلاعرسانی، تبلیغات و بازاریابی، تنظیمات ارسال پیامک، ثبت نظرات مشتریان، نظرسنجی، تنظیمات ارسال ایمیل و ایجاد الگوی ارسال اتوماتیک
- عملیات اصلی: اطلاعرسانی، تبلیغات و بازاریابی و نظرسنجی
- مدیریت سفارشات تولید
- مهندسی محصول
- گزارشات
توسعهی نرمافزارهای دسکتاپ (بر روی پلتفرمهای مختلف اعم از ویندوز و لینوکس)
شرکت پاسارگاد شبکه گستر نوین رایان با ارائه نرمافزارهای به روز دسکتاپ این امکان را در اختیار سازمانها می گذارد تا انواع نرمافزارهای مورد نیاز برای اجرا در محیطهای ویندوز و لینوکس را داشته تا از آنها استفاده کنند.